wtorek, 9 grudnia 2014

Randonneur Francuski turystyk

Randonneur, czyli po naszemu rower turystyczny były to rowery bardzo popularne we Francji posiadały piękne młotkowane błotniki oraz masę części wykonanych często z aluminium bądź duraluminium w celu redukcji wagi. Niestety zdobycie takiego roweru w naszym kraju jest bardzo ciężkie, więc... postanowiłem sobie taki zbudować, rama której użyłem to złomowe znalezisko na reylondsie 531 czyli bardzo dobre rurki. Rama legitymuje się firmą a właściwie manufakturą Cycles Wolf Bienne.
tak to mniej więcej wyszło
 

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny rower. Mnie się bardzo marzy, żeby samemu złożyć rower.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kiedyś miałem podobną kolarzówkę tylko w kolorze złotym, jeździłem nią przez kilka lat i świetnie mi się sprawdzała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny rower, tylko widać już ząb czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszamy do naszego centrum bike fittingu w Warszawie, gdzie dostosujemy Twój rower do Twojego ciała. Nasi doświadczeni specjaliści pomogą Ci znaleźć idealne ustawienia pozycji, byś mógł cieszyć się maksymalnym komfortem i efektywnością podczas jazdy. Bez względu na to, czy jesteś profesjonalnym kolarzem czy amatorskim miłośnikiem rowerów, bike fitting to kluczowy element optymalizacji osiągów. Skorzystaj z naszych usług bike fittingu w Warszawie i odkryj, jak duża różnica może być osiągnięta poprzez dopasowanie roweru do Twojego ciała.

    OdpowiedzUsuń