wtorek, 9 grudnia 2014

Rower transportowy "Porteur'

Rower "porteur" czyli transportowy cóż to takiego? Rowery te były głównie używane w Krajach Beneluksu oraz we Francji, służyły one kurierom do rozwożenia różnych przesyłem (głównie gazet), błotniki wykonałem z giętego jesionu. Zbudowałem dwa takie rowery, dziś zaprezentuję pierwszy którego bazą była poczciwa "Ukraina" właściwie to rower powstał dość przypadkowo bo gdzieś na warsztacie walała się pomalowana już rama a nie miałem co do niej pomysłu, przeglądając internet natrafiłem na stare fotografie z wyścigu kurierów i postanowiłem zbudować bardzo podobny rower, mój akurat miał przekładnię trzy biegową i bagażnik o nośności prawdopodobnie większej niż 80 kg, nie sprawdzałem aż tak dokładnie ale bezproblemowo można było na nim siedzieć jako pasażer :P Po dziś dzień żałuje ,że go sprzedałem bo naprawdę robił wrażenie bardzo solidnego (pewnie po części zawdzięczał to swojej wadze która wahała się w okolicach 30 kg)

       

1 komentarz:

  1. Witam. Proszę mi podpowiedzieć gdzie kupię stylowy przedni bagażnik ?

    OdpowiedzUsuń